آشنایی با کال سنتر کشاورزی(سامانه تلفن گویای کشاورزی)
آشنایی با کال سنتر کشاورزی(سامانه تلفن گویای کشاورزی)

یکشنبه, 23 خرداد,1400

آشنایی با کال سنتر کشاورزی(سامانه تلفن گویای کشاورزی)

 جلسه آشنایی با کال سنتر کشاورزی(سامانه تلفن گویای کشاورزی) با حضور مدیر جهاد کشاورزی، سرپرست مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی ، رئیس اداره رسانه مدیریت ترویج کشاورزی ، رئیس تولیدات گیاهی شهرستان،رؤسای اداره ترویج وآموزش کشاورزی خلخال ،کوثر و رئیس مرکز جهاد کشاورزی قره قشلاق، در اتاق جلسه مدیریت جهادکشاورزی تشکیل شد.


به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی کوثر، آقای خیبرعلی جلیلی ضمن عرض خیرمقدم وخوشامدگویی گفت، شهرستان كوثر را يكي از قطب هاي كشاورزي استان می باشد و مردم مولد و كوشاي شهرستان كوثر مرغوب ترين محصولات كشاورزي را راهي بازار هاي مصرف مي كنند و يكي از دو شهرستاني كه محصولات ارگانيك در سطح استان توليد مي كنند،كوثر است. 
 وی افزود، با توجه به اینکه بخش زیادی از مشکلات بخش کشاورزی و کاهش عملکرد مربوط به عدم دسترسی بهره‌برداران و تولیدکنندگان به دانش فنی موردنیاز است، لذا راه‌اندازی سامانه تلفن گویای کشاورزی میتواند این خلأ را پرکند و جوابگوی نیازهای آنها باشد تا در اسرع وقت بتوانند پاسخ سوالهای خود را دریافت نمایند.
 سپس مهندس ضیاء چهره سرپرست مدیریت هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان، در این جلسه جهت آشنایی هرچه بیشتر کشاورزان با بحث کال سنتر بر تبلیغات گسترده از طریق رسانه‌های دیداری و شنیداری و نصب بنر در مراکز خدمات جهاد کشاورزی تاکید کرد.
 در ادامه مهندس زند گفت، با برقراری تماس با سامانه تلفن گویای کشاورزی (کال سنتر کشاورزی)این امکان برای تمام بهره برداران حوزه کشاورزی در این استان ایجاد می شود تا ، با مشاوره تلفنی درخصوص مسائل فنی کشاورزی از طریق شماره سراسری ۰۹۶۸۰۰( با استفاده از خط تلفن ثابت و یا تلفن همراه)، با متخصصین استان مسائل ومشکلات خود را مطرح نمایند.
 ایشان درادامه خاطرنشان کرد، کشاورزان از طریق منوهای خودکار سامانه به کارشناس پهنه خود و یا محققین معین براساس سه گروه اصلی زراعت (زیرگروه های بذر و رقم؛ گیاهپزشکی؛ تغذیه؛ آبیاری و آب و خاک)، باغبانی (زیرگروه های بذر و رقم؛ گیاهپزشکی؛ تغذیه؛ آبیاری و آب و خاک) و دام و طیور و آبزیان (زیرگروه های دام سنگین، دام سبک، طیور، آبزیان، زنبورعسل و کرم ابریشم) متصل می شوند. 
ضمنا در ساعات خارج اداری و روزهای تعطیل، پیام کشاورز ضبط شده و متخصصین استانی می توانند از طریق سامانه تلفن گویا، به پیام های ضبط شده دسترسی داشته باشند.
پس از توضیحات مهندس زند ، همکاران حاضر در جلسه دیدگاه های خود را بیان و پرسش هایی را مبنی برنحوه اطلاع رسانی به بهره برداران،نواقصات احتمالی و پیش بینی نشده این سامانه  از آقای زند مطرح کردند .
 در پایان این نشست، مقرر شد کارشناسان پهنه هر پانزده روز یکبار، اهم فعالیتهای مرتبط با اطلاع رسانی ها به بهره برداران وفعالیتهای مرتبط با این سامانه را در قالب فرم مشخص به واحد ترویج شهرستان ارائه نمایند. جلسه آشنایی با کال سنتر کشاورزی(سامانه تلفن گویای کشاورزی) با حضور مدیر جهاد کشاورزی، سرپرست مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی ، رئیس اداره رسانه مدیریت ترویج کشاورزی ، رئیس تولیدات گیاهی شهرستان،رؤسای اداره ترویج وآموزش کشاورزی خلخال ،کوثر و رئیس مرکز جهاد کشاورزی قره قشلاق، در اتاق جلسه مدیریت جهادکشاورزی تشکیل شد.
 به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی کوثر، آقای خیبرعلی جلیلی ضمن عرض خیرمقدم وخوشامدگویی گفت، شهرستان كوثر را يكي از قطب هاي كشاورزي استان می باشد و مردم مولد و كوشاي شهرستان كوثر مرغوب ترين محصولات كشاورزي را راهي بازار هاي مصرف مي كنند و يكي از دو شهرستاني كه محصولات ارگانيك در سطح استان توليد مي كنند،كوثر است. 
 وی افزود، با توجه به اینکه بخش زیادی از مشکلات بخش کشاورزی و کاهش عملکرد مربوط به عدم دسترسی بهره‌برداران و تولیدکنندگان به دانش فنی موردنیاز است، لذا راه‌اندازی سامانه تلفن گویای کشاورزی میتواند این خلأ را پرکند و جوابگوی نیازهای آنها باشد تا در اسرع وقت بتوانند پاسخ سوالهای خود را دریافت نمایند.
 سپس مهندس ضیاء چهره سرپرست مدیریت هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان، در این جلسه جهت آشنایی هرچه بیشتر کشاورزان با بحث کال سنتر بر تبلیغات گسترده از طریق رسانه‌های دیداری و شنیداری و نصب بنر در مراکز خدمات جهاد کشاورزی تاکید کرد.
 در ادامه مهندس زند گفت، با برقراری تماس با سامانه تلفن گویای کشاورزی (کال سنتر کشاورزی)این امکان برای تمام بهره برداران حوزه کشاورزی در این استان ایجاد می شود تا ، با مشاوره تلفنی درخصوص مسائل فنی کشاورزی از طریق شماره سراسری ۰۹۶۸۰۰( با استفاده از خط تلفن ثابت و یا تلفن همراه)، با متخصصین استان مسائل ومشکلات خود را مطرح نمایند.
 ایشان درادامه خاطرنشان کرد، کشاورزان از طریق منوهای خودکار سامانه به کارشناس پهنه خود و یا محققین معین براساس سه گروه اصلی زراعت (زیرگروه های بذر و رقم؛ گیاهپزشکی؛ تغذیه؛ آبیاری و آب و خاک)، باغبانی (زیرگروه های بذر و رقم؛ گیاهپزشکی؛ تغذیه؛ آبیاری و آب و خاک) و دام و طیور و آبزیان (زیرگروه های دام سنگین، دام سبک، طیور، آبزیان، زنبورعسل و کرم ابریشم) متصل می شوند. 
ضمنا در ساعات خارج اداری و روزهای تعطیل، پیام کشاورز ضبط شده و متخصصین استانی می توانند از طریق سامانه تلفن گویا، به پیام های ضبط شده دسترسی داشته باشند.
پس از توضیحات مهندس زند ، همکاران حاضر در جلسه دیدگاه های خود را بیان و پرسش هایی را مبنی برنحوه اطلاع رسانی به بهره برداران،نواقصات احتمالی و پیش بینی نشده این سامانه  از آقای زند مطرح کردند .
 در پایان این نشست، مقرر شد کارشناسان پهنه هر پانزده روز یکبار، اهم فعالیتهای مرتبط با اطلاع رسانی ها به بهره برداران وفعالیتهای مرتبط با این سامانه را در قالب فرم مشخص به واحد ترویج شهرستان ارائه نمایند.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان